Bart van den Belt

Fluitend Veranderen (over omgaan met verandering)

Ontspannen op weg naar persoonlijk succes. Als alles zou kunnen, wat zou je dan veranderen? Er is iedere dag zo veel te doen dat het een uitdaging is om even stil te staan en na te denken hoe het met je gaat. In dit boek geeft Bart van den Belt je concrete handvatten hoe je bewustwording kunt stimuleren, patronen doorbreekt en eindelijk in actie komt om te bereiken wat je wilt/ Bepaal een richting, ga op weg en geniet van de reis.

Als er dingen veranderen binnen je organisatie dan kan dat leiden tot weerstand. “Waarom moeten de dingen ineens anders gaan, het gaat toch prima zo?” Mensen houden het vaak graag bij wat het is; dat is namelijk veilig. Hoe zorg je ervoor dat je in een tijd van veranderingen in balans blijft en het enthousiasme behoud waarmee je ooit bent begonnen? Het antwoord: kijken naar mogelijkheden!

Fluitend veranderen – Boek Bart van den Belt

Binnen dit boek gaan we aan de slag met het bewust worden van de eigen denkkaders, krijgt men tools om anders naar de zaken te kijken en gaan we nadenken over hoe je meer uit jezelf kunt halen. Het boek is een mix van humor, theorie en interactieve opdrachten met als resultaat bewustwording dat je een keuze hebt. Je kunt zelf kiezen hoe je met verandering omgaat.

Bart van den Belt (1984) is spreker, trainer en ondernemer. Na een succesvolle carrière als entertainer en eigenaar van een artiesten- en trainingsbureau is hij sinds 2010 actief als spreker en trainer. In 2014 is Bart uitgeroepen tot Freelancer of the Year en heeft hij de Zakelijk Succes Academy opgericht.
Zijn missie? Ondernemen eenvoudig maken!

Digitale transformatie begint met een visie en strategie.

Over digitale transformatie. De houdbaarheidsdatum van een gemiddelde bedrijfsstrategie is steeds korter aan het worden. Een langetermijnstrategie is logischerwijs nog onmisbaar maar tegenwoordig moet deze veel vaker geëvalueerd worden. Nokia en Kodak zijn trieste voorbeelden van wat er kan gebeuren als je dit niet doet.

Er is simpelweg geen andere optie: bedrijven moeten voorbereid zijn om zichzelf opnieuw uit te vinden. Binnen de transformatie zijn er 3 hoofddomeinen; het ‘businessmodel’ van een organisatie, de klantrelaties en de manier waarop het bedrijf zelf opereert.

Want niet alleen de bedrijven, maar ook elke werknemer moet opnieuw uitgevonden worden. Ben jij klaar voor jouw eigen make-over?

We kijken uit naar een kennismaking, horen graag uw uitdaging en of oplossing. Use cases, ervaringen en successen zijn ervoor om te delen.

Data Driven Projects – Data Driven Professionals – Sinds 1998.
Nijverheidsweg Noord 60- 50
3812 PM Amersfoort – Amsterdam – Nederland
Stuur een mail via het onderstaande formulier bel ons 0031-628843396 of we zijn te vinden op Twitter


Bent u geen robot, selecteer dan het Kopje.