Ron Simpson is creatief ondernemer en is één van de oprichters van The Avocado Show. Zijn levensfilosofie is het creëren van campagnes en concepten. Hier blijkt hij een ster in te zijn, wat hem heel aantrekkelijk maakt voor bedrijven als Nike, SONY en Red Bull. Hij staat bekend om zijn sterke en simpele concepten die zichzelf uitleggen en creëert het liefst ervaringen en producten die je aan al je vrienden wilt laten zien. Een storyteller die je absoluut niet wilt missen.
Ron Simpson vertelt tijdens zijn lezingen zijn eigen verhaal en ervaringen in de zakelijke wereld. Ervaringen als een eigen restaurant beginnen en hoe het is om nog voor de opening al vele franchiseverzoeken ontvangen. Zijn aanpak is anders dan hoe het bij andere bedrijven normaal gesproken werkt en daarmee motiveert René zijn publiek. Wedden dat iedereen de zaal verlaat met een dosis nieuwe inspiratie en motivatie?
Digitale transformatie begint met een visie en strategie.
Over digitale transformatie. De houdbaarheidsdatum van een gemiddelde bedrijfsstrategie is steeds korter aan het worden. Een langetermijnstrategie is logischerwijs nog onmisbaar maar tegenwoordig moet deze veel vaker geëvalueerd worden. Nokia en Kodak zijn trieste voorbeelden van wat er kan gebeuren als je dit niet doet.
Er is simpelweg geen andere optie: bedrijven moeten voorbereid zijn om zichzelf opnieuw uit te vinden. Binnen de transformatie zijn er 3 hoofddomeinen; het ‘businessmodel’ van een organisatie, de klantrelaties en de manier waarop het bedrijf zelf opereert.
Want niet alleen de bedrijven, maar ook elke werknemer moet opnieuw uitgevonden worden. Ben jij klaar voor jouw eigen make-over?
We kijken uit naar een kennismaking, horen graag uw uitdaging en of oplossing. Use cases, ervaringen en successen zijn ervoor om te delen.
Data Driven Projects – Data Driven Professionals – Sinds 1998.
Nijverheidsweg Noord 60- 50
3812 PM Amersfoort – Amsterdam – Nederland
Stuur een mail via het onderstaande formulier bel ons 0031-628843396 of we zijn te vinden op Twitter