Wesley ter Haar

In Dutch Media Week Talk nemen Monique van Dusseldorp en wisselende gasten je tussen 19:00 en 20:00 uur mee langs een van de dagthema’s van Dutch Media Week (International, Industry, Talent, Society en Future).

Dutch Media Week Talk: International

Hilversum is niet alleen dé mediastad van Nederland, ook internationaal wint het hart van de media aan terrein. Tijdens deze Dutch Media Week Talk gaan we samen met CEO Victor Knaap in op de internationale expansie van MediaMonks en hun visie op de toekomst van media.

MediaMonks loopt al jaren voorop als het aankomt op creatieve digitale producties. Het in Hilversum gevestigde bedrijf heeft inmiddels meer dan 30 kantoren over de hele wereld met 2750 ‘’monks’’. Van Shanghai tot Mexico City, van Los Angeles tot Dubai en van Kaapstad tot Kiev – overal worden digitale campagnes ontwikkeld en geproduceerd. De recente fusie met S4Capital ondersteunt de globale ambities en uitbereiding van MediaMonks.

Tijdens Dutch Media Week Talk van 5 oktober gaat presentatrice Monique van Dusseldorp samen met Wesley ter Haar, founder MediaMonks, in op de internationale expansie van MediaMonks en hun visie op de toekomst van media.

MediaMonks staat bekend om hun creatieve aanpak van de allerlaatste techniek: animaties, virtual reality producties, augmented reality, experiences.  Met opdrachtgevers zoals Google, Nike, Tommy Hilfiger, Heineken en de US Airforce, heeft MediaMonks als geen ander inzicht in de wensen van grote bedrijven, die met hun ambitieuze producties de nieuwe media producenten zijn. Monique van Dusseldorp gaat in gesprek met CEO Victor Knaap over de ambities, de internationale ontwikkelingen en de visie van het bedrijf op de toekomst van media.

S4 Capital – Sir Martin Sorrell ‘ Digital is by far the fastest-growing segment of the advertising market.
S4Capital estimates that in 2019 digital accounted for approximately 47.5%
or $275 billion of total global advertising spend of $550-600 billion
(excluding about $400 billion of trade support, the primary target of the
Amazon advertising platform), and projects that by 2022 this share will grow to approximately 55-60%.

Yasmina Ellins interview with Sir Martin Sorrell, who is Executive Chairman of digital advertising and marketing company, S4 Capital plc, which currently has a market capitalisation of over $1.2 billion. He was also the CEO of WPP for 33 years, building it from a £1 million “shell” company in 1985 into the world’s largest advertising and marketing services company. Prior to that, Sir Martin was Group Financial Director of Saatchi & Saatchi plc for 9 years and worked for James Gulliver, Mark McCormack and Glendinning Associates before that.

Throughout this interview Sir Martin speaks very openly and authentically about his journey. This interview is a great listen for anyone looking to gain powerful business insights from someone with decades of experience.

In this interview you will learn about:

  • How Sir Martin got his start in business
  • What it really takes to become successful in business
  • How the advertising industry has changed overtime
  • Why retirement is overrated
  • The importance of persistence and speed
  • And so much more…

Check out S4 Capital! https://www.s4capital.com/

In modern America, it feels like you have an unlimited variety of entertainment and media options right at your fingertips. Most of the media is owned by one of six companies. These six media companies are known as the-6-companies-that-own-almost-all-media-infographic
  • Realtime bidding + content + programmatic advertising heeft de toekomst. Met een paar specialisten kun je heel veel klanten bedienen. Het einde voor het traditionele media bureau.
  • $ 200 miljard aan digitaal adverteren +20 % groei
  • $ 500 miljard overall met een groei van + 3%

De verdeling van grootste Pan Europese media bedrijven:

Digitale transformatie begint met een visie en strategie.

Over digitale transformatie. De houdbaarheidsdatum van een gemiddelde bedrijfsstrategie is steeds korter aan het worden. Een langetermijnstrategie is logischerwijs nog onmisbaar maar tegenwoordig moet deze veel vaker geëvalueerd worden. Nokia en Kodak zijn trieste voorbeelden van wat er kan gebeuren als je dit niet doet.

Er is simpelweg geen andere optie: bedrijven moeten voorbereid zijn om zichzelf opnieuw uit te vinden. Hierbij hanteren we drie domeinen die opnieuw uitgevonden moeten worden: het ‘businessmodel’ van een organisatie, de klantrelaties en de manier waarop het bedrijf zelf opereert.

Want niet alleen de bedrijven, maar ook elke werknemer moet opnieuw uitgevonden worden. Ben jij klaar voor jouw eigen make-over?

We kijken uit naar een kennismaking, horen graag uw uitdaging en of oplossing. Use cases, ervaringen en successen zijn ervoor om te delen.

Data Driven Projects – Data Driven Professionals – Sinds 1998.
Nijverheidsweg Noord 60- 50
3812 PM Amersfoort – Amsterdam – Nederland
Stuur een mail via het onderstaande formulier bel ons 0031-628843396 of we zijn te vinden op Twitter


    Laat zien dat je geen robot bent door de volgende afbeelding te kiezen Auto.